Wil jij lid worden van de Oranjevereniging?

Het lidmaatschap kost € 7,50 per persoon.

Voor thuiswonende kinderen, waarvan de ouders lid zijn, is het lidmaatschap gratis t/m het jaar waarin ze 21 worden. Tijdens de ledenvergadering van 2009 is besloten om voortaan als peildatum 1 januari aan te houden.

Meld je dan aan via onderstaande formulier.

Wil jij vrijwilliger worden van het mooiste Zomerfeest in de regio?

Zonder vrijwilligers geen Zomerfeest in Gelselaar! In de voorbereidingen, tijdens en na het weekend kunnen we alle hulp gebruiken. Er zijn veel werkzaamheden en taken waarmee jij de Oranjevereniging kunt helpen. Scan onderstaande QR code en vul het formulier in of meld je aan bij één van de bestuursleden.

Wil je eerst wat meer informatie over wat het allemaal inhoud en wat zoal de werkzaamheden zijn? Stuur dan een mail naar oranjevereniging@gelselaar.nl dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Invulformulier Automatische Incasso Pdf
PDF – 128,9 KB 6 downloads

Ledengegevens

Ben je al lid maar kloppen je gegevens niet meer? Ben je verhuisd? Gebruik je een ander telefoonnummer of e-mail adres? Laat het ons weten zodat wij jou op de hoogte kunnen houden van alles wat er gebeurt binnen de OVG.

oranjevereniging@gelselaar.nl